Nombre de messages : 4752 Age : 34 Localisation : Rennes Date d'inscription : 16/01/2010
Sujet: TRACK TALK #142 Hazel Mar 24 Juin - 22:50
HAZEL ALBUM : Planet Waves (1974) Recorded : 6 Novembre 1973 Released : 17 Janvier 1974
Première performance live : San Francisco (25 Novembre 1976) Dernière performance live : Salem (10 Juin 2005) Total : 7 fois.
Lyrics Hazel, dirty-blonde hair I wouldn’t be ashamed to be seen with you anywhere You got something I want plenty of Ooh, a little touch of your love
Hazel, stardust in your eye You’re goin’ somewhere and so am I I’d give you the sky high above Ooh, for a little touch of your love
Oh no, I don’t need any reminder To know how much I really care But it’s just making me blinder and blinder Because I’m up on a hill and still you’re not there
Hazel, you called and I came Now don’t make me play this waiting game You’ve got something I want plenty of Ooh, a little touch of your love
Sujet: Re: TRACK TALK #142 Hazel Mer 25 Juin - 0:45
C'est l'une des chansons de Planet Waves qui fait que l'album vaut l'écoute.
hazel This Land Is Your Land
Nombre de messages : 4752 Age : 34 Localisation : Rennes Date d'inscription : 16/01/2010
C'est l'une des chansons de Planet Waves qui fait que l'album vaut l'écoute.
Je dirais la même chose, même si j'aime quasiment toutes les chansons (mise à part "Forever Young", trop entendu) de Planet Waves , un formidable petit album.
Celle-ci, tout particulièrement. Ce n'est pas mon pseudo (et le nom que j'ai donné à mon chat) pour rien. Que dire ? Si ce n'est qu'il est charmant, attachant, doux.
You’ve got something I want plenty of Ooh, a little touch of your love